![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Sory jo etukäteen, mutta mihin ihmeeseen sitä ilmatyynyä tarvitaan? Enklannin turvallisimpaan kastiin autoja kuuluu LR Defender ja siinähän ei tunnetusti ole mokomia hilavitkuttimia. Ei sillä turvatyynyllä saada kuin auto lunastukseen pienestäkin mällistä. Defender HCPU 110 County Discovery II TD5
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
| Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.04.2008 04:33 |
| Mikä maasturi kyseessä? | legro | Chit-Chat | 8 | 04.01.2008 15:31 |
| Mikä maasturi käyttöautoksi? | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.08.2006 19:41 |
| Mikä maasturi kakkosautoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 07.06.2004 11:27 | |