Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.10.2006, 21:59
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ja sit kannattaa muistaa tarkastaa että kummatkin napiksen ON AINA SAMASSA ASENNOSSA!! Meinaan rikkoo navan äkkiä jos toisel puolel on päällä ja toisella puolella pois.

Paskapuhetta, se mitään särje.

Esim. 4Runnerin alkuperäinen ADD kytkee juurikin vain toisen akselin poikki, eli toinen vetari rallattaa tasauspyörästöä ympäri särkemättä mitään. Kardaanihan ei tällöin pyöri.
http://www.off-road.com/toyota/tech/add/

_______________________________________________
Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napalukkojen "voitelu" MKLa Tekniikka & Jutustelu 16 12.09.2014 08:05
Vetoakselin välys & napalukkojen asennus Terra Tekniikka & Jutustelu 0 05.07.2007 17:06
Blazerin napalukkojen vaihto migel Tekniikka & Jutustelu 0 21.06.2007 23:28
Napalukkojen vaihto erimerkkiseen? Larha Tekniikka & Jutustelu 1 13.01.2006 00:01
Patrolli manuaali napalukkojen ongelmia tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 8 05.04.2005 16:57


Sivu luotu: 12:23 (GMT +2).