![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Sääntöjä vielä hienosäädetään,ja ajankohta oli ainakin Kirsin puheiden mukaan eilen (7.10.06) vielä auki johtuen alueilla olevista muistakin moottoriurheilusessioista.
Helmi-maliskuu 07 on kuitenkin todennäköisin ajankohta. Itse olen suurella todennäköisyydellä vielä ko kisassa toimihenkilönä,vaikka tarkoitus onkin ajaa ensikautena cuppia... Tulevan syksyn ja ensitalven aikana eräs uros Läjä ja neiti F menevät nimittäin "vauvvantekohommiin..."<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> En såndär kärrplätt springer man över så det står blårök efter... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Talvieksytys lehdissä | myllis | Tapahtumat | 0 | 18.02.2008 23:08 |
| Talvieksytys II | JERKKU | Tapahtumat | 0 | 01.04.2006 16:11 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |
| Talvieksytys 2006 ? | pee | Tapahtumat | 214 | 28.01.2006 20:58 |
| M:-Myyty-TalviEksytys SpecialEdition | Kentsu | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 30.12.2005 21:39 |