Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 04.10.2006, 10:58
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Muualla vaikuttais hirviä olevan ihan kohtalaisesti.. täällä ne tuntuisi olevan vielä jossain poissa kaikki..<img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

<center>-87 Lada Niva ¤projekti kesken¤-

-Niva offis projekti *keskenpahasti*-

Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vinssi hirven vedon apuna jahtihommissa? Terraario Tekniikka & Jutustelu 8 22.08.2010 09:36
Autojen kuljetusta WARNiin? Junnu Tapahtumat 5 27.09.2005 20:27
O: kuljetusta ajosilloille Ivalo-Helsinki Pasi O/M/V Muut 2 20.07.2005 08:33
O: Kuljetusta volvolle Keminmaa-Lahti? LaaLaa O/M/V Muut 7 26.05.2005 20:13
kuljetusta heinolaan Tekniikka & Jutustelu 1 24.05.2005 16:14


Sivu luotu: 23:44 (GMT +2).