![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
perskuta olisi kiva tulla, viime kerralla oli niin hienoa. mutta nyt pitää keskittyä tuohon auton rakentamiseen. pitää ennen warnia saada kaiken maailman juttuja tehty. pitäkää te muut hauskaa ja muistakaa kuvata <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
|
![]() |
| Luokat |
| kulmakorpi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajelua Kulmakorvessa lauantaina 11.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 29 | 17.08.2007 12:38 |
| Kulmakorvessa ajeltiin lauantaina 12.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 14.05.2007 06:43 |
| Kulmakorvessa liukasteltiin lauantaina 25.11. | Byrocrat | Tapahtumat | 44 | 28.11.2006 18:41 |
| Kulmakorvessa ajeltiin lauantaina 28.10... | Byrocrat | Tapahtumat | 73 | 01.11.2006 15:35 |
| Ajelupäivä Kulmakorvessa 20.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 47 | 24.05.2006 07:17 |