![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jotain vikaahan siellä täytyy olla. Jos tärinä paheni kardaanirempan jälkeen, niin tuskin tulee vetonivelistä. Onko sulla heittokelloa? Koita mitata kardaanin heittoa molemmista päistä ja keskeltä hitaasti pyöritettäessä. Voisi onnistua myös sopivalla rautalangalla, joka just hipaisee ulointa kohtaa ja sitten voit rakotulkilla arvioida suurimman välyksen. Tarkasta myös pinion-akselin ja jakovaihteiston lähtöjen laakeroinnit, pyöränlaakerit, etuakselin tuenta (jousien ja panhardin (?) puslat) ja ohjauksen kunto. T, Antti
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki ravistaa | jussukka85 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.02.2007 15:39 |
Roki täristää edelleen nelivedolla | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.12.2006 16:16 |
patrollin ohjaus ravistaa! | Siperianlutikka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.11.2006 21:15 |
Rockyn tärinä nelivedolla | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.11.2005 07:41 |
Mikä rasittuu nelivedolla (400% offtopic) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 78 | 12.09.2004 16:01 |