![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Laita täyssynteettiset ATF:t sisään ja tällanen puteli vielä perään: http://www.rvs.fi/kuluttajille/tuott...tehostimet.php . Pitäisi hiljentyä, ei tietysti jos on oikeesti pumppu finaalissa. Ko. ilmiö (kavitaatio) esiintyy normaalisti vaan kovilla pakkasilla. _______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o hiluxin ohj. tehostin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.09.2006 17:34 | |
| Tehostin ongelmaa... | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.08.2006 19:23 |
| O: HJ:iin tehostin | SoSo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.03.2006 18:10 |
| bj tehostin | maako | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.08.2005 08:08 |
| HJ:n Tehostin onkelmia | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.07.2004 19:17 |