Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 04.09.2006, 17:31
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.685
Perusasetus

XJ Cherossa se etuvakaajan poisto tuntu tekevän autosta melko huojuvan, varsinkin korotettuna.

Mettässä se on toki parempi ilman vakaajaa, ne koiranluut saattaa vääntyä jos joustatellaan vakaaja paikallaan.
Mutkittelevat tiet, oli sitten hiekka- tai asvalttitie, niin ei paljoo kannata korjausliikkeitä ottaa kesken mutkan, sen verran huojuva se on.

Mulla oli ideana tohon kaverin Cheroon laittaa vakaaja takasin ja koiranluiden akselikiinnitys jonkinsortin sokilla niin että on mettään mennessä helppo nyppästä koiranluut irti akselista. Jos ja kun kiinnitys on vähintään yhtä vahva kuin alkuperänen pultti+mutteri niin saattaa kelvata leimasedällekin?!?

____________________________
VAZ 2121 Niva & VAZ-Crawler
SORONÓ Off-Road Team #1
Mansen Maasturi Club
toveriniva(at)kotikone.fi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kallistuksen vakaaja leimalle? -Timi- Tekniikka & Jutustelu 13 02.04.2006 18:24
LJ 70:n etukallistuksen vakaaja Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 7 24.01.2006 19:50
A:Kallistuksen vakaaja Blazeriin EePee O/M/V Muut 0 29.01.2005 17:44
Kallistuksen vakaimet.. Nalle Tekniikka & Jutustelu 6 10.06.2004 18:33
Kallistuksen vakaaja JHautopelti Tekniikka & Jutustelu 22 07.12.2003 18:32


Sivu luotu: 20:12 (GMT +2).