Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #37  
Vanha 30.08.2006, 11:32
jallu80:n Avatar
jallu80 jallu80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.12.05
Sijainti: Vieremä, Finland.
Viestit: 698
Perusasetus

Se jäi arvoitukseks... Mutta korjauskeino lienee aika tuttu näijen kans touhunneille<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Edittinä pittää mainita että otteessa on nyt 33":set
Perseessä on paska meininki<img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle>

Edited by - jallu80 on 30/08/2006 14:32:35
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muistutus tästä kaikesta -Jyki- Chit-Chat 10 01.03.2008 08:09
Mitä opimme tästä? jnu Linkit 14 19.03.2007 15:13
Tästä 4x4 kuorkki Ex_inkkari Linkit 5 07.03.2007 20:21
o: wakoneeriin startti startti löytyi!"! wakoneekeri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 06.04.2006 20:40
Jyrkkä alamäki+ mutka+ peilijäinen tie ? sippis Tekniikka & Jutustelu 6 31.12.2004 17:51


Sivu luotu: 02:12 (GMT +2).