![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei saa morkata nörttejä sen kerran kun niistä on jotain hyötyä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Mun mielestä on loistavaa, että Jappe ja kumppanit kehittävät ohjelmia lajiin. Ja parasta on, ettei nämä kaverit jemmaile tuotoksiaan vaan jakavat ne kaikkien offareiden käyttöön. Se on sitten eri asia jos näitä ohjelmia ei halua tai osaa hyödyntää. Täytyy tässä heti sanoa, etten minäkään käytä kisoissa mitään näitä ohjelmia mutta haluan kannustaa tämänsuuntaista kehitystä. Sehän on jo selvää, että suunnistuskisoissa tietotekniikkaa käytetään nyt ja aina. Karttaakin voi käyttää jos haluaa, ja niitä tuohitossuja. Se, että tämä topikki meni koordinaattihepreaksi johtuu vain siitä, että jostain niiden ideoiden on lähdettävä. Nythän tarina jatkuu jo omassa topikissaan. Editoidaan: Ei se "pakollinen" tiettarinkäyttö suunnistuksessa nyt NIIN hankalaa ole, että siihen virallinen nörtti tarvittaisiin. --Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta Edited by - -MAKE- on 26/08/2006 23:12:57
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lapland Trophy 2006 DVD | pee | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 17.05.2007 11:54 |
| M: Les Veppskiy 2006 ja Tianshan Trophy 2006 DVD | myllis | O/M/V Muut | 2 | 30.11.2006 00:50 |
| Lapland Trophy 21.-23.7.2006 | Paavo | Tapahtumat | 155 | 13.10.2006 19:51 |
| Mudakoon Trophy 2006 29-30.4 | myllis | Tapahtumat | 2 | 31.03.2006 16:44 |
| YLLÄS TROPHY 2006 | OffBeast | Tapahtumat | 12 | 20.02.2006 19:16 |