Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 17.08.2006, 15:09
mexico mexico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.05
Sijainti: oulu, Finland.
Viestit: 178
Perusasetus

Noissa jenkki vehkeissä on aivan ihmeellisiä vetopainoja. Kerran olin ostamassa -94 suburbania ja sillä ois saanu vetää 400kg jarrutonta ja 900kg jarrullista.....Kysyin tutulta katsastunmieheltä asiasta niin sanoi että jenkkilästä on tullut painorajat ja johtuu siitä että joku pappa oli ajanut jollain isommalla vetopainolla maisemaan niin tehdas oli puottanut vastuun pelossa pieneksi vetopainot ettei tarvi mennä käräjille. Ostin sitten semmoisen suburbanin jossa ei oo merkattu vetopainoja niin saa vetää jarrutonta 750kg ja kokonaismassan verran jarrullista eli 3650kg. auto on kuoma-auto.

379cid chevy 4x4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Peräkärryn kierrejouset BJ45 Tekniikka & Jutustelu 7 12.10.2007 12:51
Jos peräkärryn rakentaisi Masu Chit-Chat 6 23.03.2007 22:02
Peräkärryn talvirengastus hector Tekniikka & Jutustelu 17 14.11.2006 23:46
OT:Peräkärryn rengaskoko ? Jyri Tekniikka & Jutustelu 2 09.07.2005 21:44
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 10 29.05.2005 18:42


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).