![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Taulukon mukaan pitäisi POMin kestää pakkasta (käyttölämpötila oli -40 asteesta saakka Vinkin taulukossa), ja kun käyttää alkuperäisenkaltaista kiinnitystä (läpipultti) ei mitään hirveän vaarallista pitäisi edes päästä käymään vaikka muovi halkeaisikin. Itselläni on samaa tavaraa autossa (jolla ei ole ajettu metriäkään, tosin). Sittenhän sen näkee.
Voihan kokeeksi vaikka pakastaa pienen palan ja lyödä vasaralla sitä, ja samalla yhtäläistä mutta huoneenlämpöistä palikkaa niin näkee onko pakkasella merkittävää vaikutusta. Mitään iskukuormitustahan ei korinkorotuspalikka näe kuin korkeintaan kolarissa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 korin korotus | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 02.09.2009 08:01 | |
bj korin korotus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.01.2006 19:47 |
Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2005 19:00 |
Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.04.2005 11:14 |
Korin korotus yms. | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.05.2003 09:05 |