![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No eihän voimat ole mikään ongelma missään tapauksessa. Jos murros kerran kestää vetarilla niin kardaanilla sille tulee perävälityksen verran pienempi momentti, eli esim. 4.0 välityksellä yksi neljäsosa. Mutta mitähän se nivel tykkää kun kierrokset on nelikertaiset? Kuluuko liian nopeasti vai tuleekohan peräti silmille? Ja miten sitten käytännössä ne kääntökulmat ja käynti. Timop Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
| suikeron rakentelua | ed | Maasturiprojektit | 1 | 22.01.2008 23:04 |
| Rangerin rakentelua | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 27.09.2007 09:55 |
| Puskurin rakentelua XJ:hin.. | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 31.03.2007 01:40 |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |