Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.08.2006, 22:01
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Noilta spoilereitten virittelijöiltä voi kysyä, että onko spoileri:
a) ilmanvastusta pienentävä
b) ajo-ominaisuusksia parantava
c) edellisten kompromissi
d) pelkästään kosmeettinen
Eikös formuloiden (ykköset) ilmanvastuskerroin ole yli yksi (1), eli enemmän kuin tiiliseinällä? Sitä taunvorssia...

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Tämä kaveri saattaisi iloita pienestä -taunvorssin- lisäyksestä ->http://videos.streetfire.net/video/3...e6e0e6760c.htm
Sopii jotenkin tähän -töhning-aiheeseen. Ei näköä, mutta suorituskykyä senkin edestä. Kyllä "kansankodin kauppavaunukin" osaa laulaa korkealta ja kovaa.

-pojat on poikia...ja likat tekee lisää-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Todella shit-tsät: Ylimääräinen säälähetys Offipiru Chit-Chat 7 16.12.2006 12:43
Shit happens, but i'm still alive ;) T€€MU Tekniikka & Jutustelu 36 09.01.2006 20:34
Onko nuo punaiset tähdet shit-mestarien tunnukset Chit-Chat 10 06.04.2005 08:00


Sivu luotu: 00:55 (GMT +2).