Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 26.07.2006, 23:26
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.078
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kun eikö lie tämmöisiä tehty em. automaleihin?? http://www.roughcountry.com/dodge_02-05_5x.html

tehastekoisia, niin eikös ne silloin täytä tuon lakitekstin??

Edit - no löytyhän nuoa 110 ja 170 hiluxiinkin http://www.roughcountry.com/Toyota_IFS_4-5in.htm

******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + BFG AT 31x10,5-15 -

Edited by - mki on 22/07/2006 21:58:54
Joo, keula ei ole ongelma, koska kyseessä on akseliston muutossarja. Enimmäiskorkeuden muutos on 150 mm, joten se ei tule vastaan. Mutta takapäätäpä ei saa nostaakaan 4", vaan laki rajaa sen 3":aan, koska kyseessä on jousituksen korkeuden muuttaminen.

Missä raja menee, se onkin hämärämpää. Eihän takajousiakaan vaihdeta jos sinne lisätään vaan blokit akselin ja jousipakan väliin...

Näin AKEsta vastattiin joskus aiemmin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux ja laakeri murheet! azizp Tekniikka & Jutustelu 4 06.04.2007 08:40


Sivu luotu: 19:56 (GMT +2).