![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ilmeisesti tämän "kuolleen kohdan" aikana ei syty se keltainen -engine-valo tms? Tuli aikanaan tapeltua aivan samanlaisen vian kanssa -89 Omegan kanssa (2.0i 8v), tietyllä vaihteella ja tietyllä kierrosnopeudella kone pätkäisi/nykäisi noin sekunnin osaksi ja se keltainen valo välähti. Siitä ei päästy eroon kuin boksia vaihtamalla. Sen sijaan jos valo ei syty niin sitten ei voi kuin vaikka arvata, että ruiskun ohjaus kuitenkin luulee moottorin ottavan kakkosella kierrokset rajoittajaan jo 4 tonnissa, kunnes hoksaa itse että varoja on ylemmäksikin. No olipa taas vaikeasti sanottu. Ajatuksena kuitenkin, että bensapuoli pelaa kun ei nyi. -pojat on poikia...ja likat tekee lisää-
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 vika | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 30.09.2008 16:29 | |
Missä vika? | Tekniikka & Jutustelu | 87 | 08.10.2007 17:00 | |
omituinen tyhjäkäyntiongelma | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.09.2006 19:08 |
Omituinen risteily | Santeri | Rakas Päiväkirja | 0 | 30.04.2006 15:14 |
omituinen ongelma raudan kanssa | leivos | Helpdesk | 3 | 02.11.2005 12:57 |