Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.06.2006, 13:05
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Sain pienen klommon etulokasujan reunaan. Apparina oli naapuri. Pyysin katsomaan pelkääjänpuolelta,
ettei ota kiveen kiinni. Kommenttina tuli "nyt osui". Olisi voinut vähän ennen ilmoittaa

Just do it!
Dodiin alkaa Jappen Jeepistä tulemaan pikkuhiljaa katu uskottavampi<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

HJ61-89
SLCK #68

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13
Korjasin autostani: Bruno Chit-Chat 2 17.05.2007 01:48
Tv 4 tänään: 23.30 - Start Chit-Chat 7 08.02.2007 07:59
Taas mää rikoin Rangen, ja Hiluksin koeajoa Niko Chit-Chat 25 07.08.2006 21:40
Uutta tänään -MAKE- Chit-Chat 2 22.01.2006 11:15


Sivu luotu: 14:41 (GMT +2).