Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.06.2006, 22:26
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Ilonpilaaja inkkari iskee jälleen.

Hieno kuva Japelta "laiturikuva" mutta ovathan kaikki kuvassa olevat tyttöset suostuneet siihen että kuva läväytetään
nettiin kaikkien rumien ja karvaisten äijien saataville ?

Voin vain kuvitella kuinka monella koneella kuva on tällä hetkellä.

Mutta kaikesta huolimatta hieno kesäkuva.

Ja vitut, mulla ON lukot akseleissa

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
oli pakko FinnDRZ Chit-Chat 7 01.01.2008 12:13
Rekisteröitymis pakko ei vai juu? samisami2 Chit-Chat 76 27.11.2007 22:23
Snorkkeli pakko SoSo Linkit 3 14.01.2006 02:48
Pitäiskö sitä nyt sitten ruveta kasaamaan jo?? bj45lava Tekniikka & Jutustelu 4 12.01.2005 22:02
Ei oo pakko uskoo!! Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 29 09.09.2004 09:10


Sivu luotu: 22:33 (GMT +2).