![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
NO VOE VIDDU!! Tämähän kumoaisi allekirjoitukseni, onneksi noita ei kait ole valmistettu? Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 Edited by - Repro on 26/06/2006 17:47:58
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzukin tekniset todistukset | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 17.05.2017 09:26 |
| HJ-61+GAZ 69 E Tekniset tiedot/Mitat | patriot4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.02.2008 22:42 |
| Autonkuljetus dollyn piirrustukset | kuraputti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.01.2008 15:41 |
| Volvo TGB:en tekniset tiedot. | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.11.2005 12:29 | |
| OT O:Trailerin / teliperäkärryn piirrustukset | tttreg | O/M/V Muut | 0 | 07.08.2005 20:57 |