![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa kotona pihalla kaasuttelin ja huomasin, että kyllähän tuo musta työntää kun polkaisee kaasun pohjaan. Mustaa tulee n alueella 700-1500rpm ja yläkierroksilla ei tule havaittavasti.
Se, mitä luulen syöttoruuviksi, ei tunnu vaikuttavan silmämääräisesti tuohon savun määrään ollenkaan. Kokeilin myös ilman ilmansuodatinta -> ei vaikutusta. Voiskohan tuosta olla sitten suuttimet entiset? OT: Huvittavaa asiassa on se, että viikko sitten lauantaina eräs katsuri samalla asemalla mittasi erehdyksessä mun bensa-autosta savuarvot... Siinä näytti mittari aluksi 4,xx ja sitten kohta 1,98... katsuri totesti, että menee läpi, kunnes huomautin että tämä on kyllä bensa-auto... Oli pikkuisen nolona... Olin hieman ihmeissäni kun ajoi bensa-auton raskaan kaluston halliin eikä meinannut heti uskoa, että se oli bensa-auto, vaan piti käskeä lopettamaan mittaus. HJ 60 -82 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Range saa liikaa bensaa, missä vika? | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.06.2007 15:39 |
liikaa kierrosta. | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 02.04.2007 18:53 |
Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
Liikaa tehoa? ei voi olla! | toizukenzu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.07.2003 20:09 |
Surffaa niin paljon kun tahdot, kunhan et liikaa.. | Esa | Internet Service Providers | 0 | 04.05.2002 01:44 |