Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.06.2006, 10:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Sen verran vielä jatkan.... Korin korottaminenkin on kyllä käynyt mielessä ja onhan tuo kuvan mukainen kärry rouhean näköinen, MUTTA:
- Eikös korin korottaminen rungolta edellytä ohjauksen ja monen muunkin seikan jatkoa/säätöä/vaihtoa? En haluaisi vielä hirveesti lähteä auton rakennetta muuttamaan, kun takuuaika on 3 vuotta. Ettei sitten tule niitä ylläreitä Toyotan kanssa tapellessa...
- Mites korottaminen esim jousituksen kautta? Old Man Emu ainakin tekee hyvän oloisia paketteja mm uuteen Hiluxiin.
- 33" läskit ymmärtääkseni syövät auton muutenkin vaatimattomia tehoja? Tarkoitus kuitenkin kadullakin edetä. Niin ja kulutuskin taitaa nousta?
- 30-31" renkaat menevät alle ilman muutoskatsastusta (vakio about 29" 205R16) ja uskoakseni välttäisivät aloittelijalle sopivissa maastoissakin? Kasvatetaan rengaskokoa kun vaatimustasokin nousee. Näin olen yrittänyt asiaa järkeillä.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Helppiä aloittelijalle... TROOPER Tekniikka & Jutustelu 8 13.10.2007 19:34
Rengastietoa aloittelijalle Tekniikka & Jutustelu 12 07.09.2006 11:43
XP asennus ja virhe 0x0000007B kerio Software 4 26.03.2006 21:13
Virhe myönnetty ! Chit-Chat 2 03.03.2006 20:49
Etsi virhe blazoffer Chit-Chat 5 21.05.2005 12:55


Sivu luotu: 12:11 (GMT +2).