Kiitos kiitos. Kumartaa syvään.
Juu simu palstalle laitoin kans, kun aikanaan siirtyi enempi sinnepäin mielenkiinto noissa rakentelu asioissa. Josko se sieltä tulee taas vaihteeksi tänne 4x4 puolelle. Kun ei tuo 500 Polaris 4x4 "tuoksu" dieselille ja ei ole maisema mustana nokea kun käskee.
Osaakos joku kertoilla kuinka tommoseen sais joustoja lisää? Olen ollut aikas monta vuotta seurailematta näitä rakentelu juttuja, niin ei tiiä mitä jippoja ootte kehitelleet. Aikanaan haaveilin latijousten vaihtamisesta uusiin, kun takaa on norra poikki toisesta pakasta muutenkin. Edellinen / edelliset omistajat oli sitä koittaneet korjata hitsaamalla lätkän katkenneen norran pintaan, mutta niinkuin tiedetään niin ei se niin onnistu. Sekä etujouset on väsähtäneet totaalisesti. Etupää makasi topparikumien varassa, kun aikanaan tuon Valpin ostin. Nykyisessä kuosissa on liikevaraa ruhtinaalliset 5cm, ennenkuin tulee kumi vastaan. Myös kierrejousia suunnittelin. No aika näyttää josko iskee innostus tuon pajomiseen enempi raaempaan maastoon sopivaksi.
Tai vaikka palauttais sen takas Valpiksi. Alkuperäinen hyttä on vielä tallessa. Oli kyllä silloin jo lava aikas pitsiä. En ole lavaa nykyään sen tarkemmin tutkiskellut, mahtaa olla jo maatunut pohja.
Kuis paljon, jos ollenkaan, on täällä Kemi, Tornio, Ylitornio, Rovaniemi alueelta offroad harrastelijoita? Ite vaikutan kyseisen alueen sisällä, ja ois mielenkiintoista nähä tai kuulla projekteista tai ajossa olevista kulkimista.
-tate
|