![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
On sitä ollut viimeisissä 60:ssäkin.
Mitä eroa on hoijakan tapauksessa tehostamattomassa ja tehostetussa työsylintereissä? Motonetin mukaan ne on eri koodeilla. Saisko tehostamattoman pelaamaan tehostetun pääsylkyn kanssa? Onkos raadilla kokemuksia? Niin ja avaajalle tiedoksi, että hoijakassa kytkyttimen tehostin toimii alipaineella niinkuin jarrutehostinkin. Saman näköinen systeemi. ____________________________________ - jm OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team Edited by - komk on 06/06/2006 08:39:35 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ kytkimen ilmaus? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.08.2007 20:16 |
Uazin kytkimen osista | sibbis | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2007 19:32 |
tojon 2L vs. 22r kytkimen erot...... | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.01.2007 22:38 |
HJ:n kytkimen työsylinteri! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.10.2006 15:33 | |
O: Rangeen kytkimen pääsylinteri | Phase | O/M/V Muut | 1 | 03.02.2005 23:16 |