![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Näyttäs että ne päät maksaa jo saman verran tuolla kuin paddockilla valmiit letkut kotia tuotuna, eli tilaisin ennemmin sieltä. Samalla voi tilata ne pidemmät jouset ja iskarit (toimituskulut pysyy samana kuin pelkillä letkuillakin). Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| toyotan korotus rangen jousilla | kelkka700 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.09.2007 18:35 |
| rangen korotus | RangeJohtaja | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.02.2006 13:57 |
| HJ:n korotus? | Nippe | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.08.2005 18:17 |
| Rangen korotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.12.2004 23:47 | |
| HJ-60 Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.06.2003 04:49 | |