![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei kardaanin suojaaminen tai vahvistaminen ole mitenkään verrattavissa sulakkeen suurentamiseen. Tai ehkä sitten jos väännöllä sen saa rullalle, mutta tässä tapauksessa kun joku kivi (?) on sen rikkonut...
Vaihtoehtoja.. 1) Kardaani pystympään ja lyhyemmäksi, 2) "traction bar" kummallekin puolelle kardaania, 3) paksumpaa seinämää putkeen tai 4) kardaanin ympärille toinen putki, joka ei ole hitsattu kardaaniin kiinni. Viimeisen vaihtoehdon tarkoitus on, että kardaani voi olla kiinni kivessä, mutta ulkopinta ei hankaa itseään hajalle vaikka veto olisi päällä. Köyhän miehen versio Unimog-tyylisestä kardaanista siis. /* Life Begins at 35" */ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vinssin suojaus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.08.2007 14:28 | |
15" vai 16" vanteeet & Venttiilin suojaus | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 07.12.2006 17:06 |
ohjaus varsien suojaus/vahvistus | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2006 11:47 |
Syylärin suojaus | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.03.2005 10:44 |
syylärin suojaus | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.08.2004 10:08 |