Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.05.2006, 21:59
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.290
Perusasetus

Oli kyllä hyvä reissu, lauantaina emännän kanssa oltiin kolistelemassa. Oikeen mukavia nuo nokian maastot, vaikka pehmeet paikat oli ehkä turhan syviä Kiitokset pelastuspartiolle joka suunnitteli viimeisimmästä irroituksen.. Varmasti jäi vielä kokeilemattomia pätkiä reilusti, niin vois toistekin tulla pistäytymään. Muuten kyllä oli vastinetta koko rahalle, mutta siitä ruuasta en oikeen innostunut. Vaikka oli se silti parempaa kuin perinteinen "makkarat joita ei ehdi/muista grillata". Vaurioita näyttäis olevan hajonnut takavalo ja korista irronnut takalasinpyyhkijän moottori..
Kiitokset järjestäjille, osallistujille ja SaSa:lle siitä ettei tarvinnut turhaan yllyttää <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Liian myöhään muistin että oma kamera oli lainassa, eli laittakaas muut niitä kuvia!

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Edited by - baxxter on 21/05/2006 23:00:26

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MMC ajopäivä 1.9. Nokialla Tapahtumat 16 10.09.2007 19:52
PetriSimolin.COM -offroadmiitti 20-21.5 Nokialla Killman Tapahtumat 68 15.04.2006 21:08
"TALVISOTA"Safari Nokialla 26.3.2005 MMC_Tero Tapahtumat 40 31.03.2005 05:32
Ajelua Nokialla pjtk Tapahtumat 7 04.01.2005 09:38
Safari Nokialla 15.5.2004 MMC_Tero Tapahtumat 19 18.05.2004 17:17


Sivu luotu: 03:04 (GMT +2).