Puhdista ensin hyvin joka paikka. Akselin päästä löytyy valmiit kohdistusmerkit tehdasasetukseen, jos eivät ole ruostuneet pilalle. Hommaan tarvii uutta osaa kannentiivisteen ja akselin o-renkaan. Kannattaa kummatkin hommata toyotalta, koska kannentiiviste on paljon paremman tuntuinen orkkisoana ja o-rengas tulee siinä samalla.
Jos syöttöruuvissa on sinetti paikallaan, niin otat sen vaan kylmästi pois tieltä tai ainakin löysäät reilusti. Sitten kun kantta laitat takaisin paikalleen, niin huomaat syyn syöttöruuvin löysäämiseen. Eli kansi on helvetin vaikea saada paikalleen jos syöttöruuvia ei löysää.
Työkalulistalle kannattaa varata laadukas kuusiokoloavain pitkällä varrella yms. Hyvä valaistus auttaa hommaa reippaasti.
Kannen alla on kaksi jousta peräkkäin viritettynä toisesta päästää kaasuvipuun. Näistä jousista takimmainen oli minulla sellaisessa asennossa, että on arka putoamaan pumpun sisälle. Pumpun sisus näyttää sen verta ahtaalta, että jos sinne jotakin tippuu,niin voi olla tekemätön paikka onkia takaisin ilman pumpun purkamista kokonaan.
Sanoisin, että tunti kannattaa jo putsailla paikkoja, toinen tunti purkaa huolella kaikki ylimääräiset hommaa vaikeuttavat rensselit edestä pois. Sitten pari tuntia purkamiseen ja kasaamiseen.
Kun koko hoito on kasassa, niin kädet ristissä käynnistämään.
Sulla muuten tihkuu termaritornin alapään tiiviste jäähdytysnestettä kun on valunut tuota vaaleaa??
Mikä varmuuskerroin? ...se sieltä mihinkään putoa