Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.05.2006, 20:38
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Kiitos kaikille jos ei järjestämisestä eikä maan vuokrasta niin hyvästä seurasta..
oli tosi ihQ vaikka jouduttiinkin vinssaamaan, eli tukkeena metsässä....

ps. kyllä se naaman totiseks vetää kun inkkari syö eväät nenän edestä!!

My Toyota is F*k*ng Sh*t

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etelä-Suomen OffRoad ry tiedottaa Ex_inkkari Chit-Chat 2 29.06.2006 17:44
Etelä-Suomen OffRoad ry aktiivisena Ex_inkkari Chit-Chat 7 09.05.2006 10:52
Ajopäivä Etelä-Suomen OffRoad ry Ex_inkkari Tapahtumat 14 02.05.2006 14:28
Etelä-Suomen OffRoad ry Ex_inkkari Chit-Chat 12 28.04.2006 15:24
etelä-suomen ajo-alueita? Chit-Chat 15 11.04.2005 16:03


Sivu luotu: 20:05 (GMT +2).