![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kiitos kaikille jos ei järjestämisestä eikä maan vuokrasta niin hyvästä seurasta.. oli tosi ihQ vaikka jouduttiinkin vinssaamaan, eli tukkeena metsässä.... ps. kyllä se naaman totiseks vetää kun inkkari syö eväät nenän edestä!! ![]() My Toyota is F*k*ng Sh*t
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Etelä-Suomen OffRoad ry tiedottaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 2 | 29.06.2006 17:44 |
| Etelä-Suomen OffRoad ry aktiivisena | Ex_inkkari | Chit-Chat | 7 | 09.05.2006 10:52 |
| Ajopäivä Etelä-Suomen OffRoad ry | Ex_inkkari | Tapahtumat | 14 | 02.05.2006 14:28 |
| Etelä-Suomen OffRoad ry | Ex_inkkari | Chit-Chat | 12 | 28.04.2006 15:24 |
| etelä-suomen ajo-alueita? | Chit-Chat | 15 | 11.04.2005 16:03 | |