![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() tunkki jousen ja korin väliin. Nosta sopivasti ettei pultille jää painoa, vaan jousen pään kuorman kantaa tunkki. Älä nosta liikaa, mutten kanittaa päin vastoin. SItten avaimella. Eikös alkuperäisest pultit ole kiikuissa kiinni vielä booreilla? muistelen ainakin bertassa olleen, eli joutuu ottamaan irti molemmisat päistä, sekä jousesta että korvakkeesta. Sitten kun tunkilla on saatu kuormattomaksi paukuta pikkulekalla pultit irti, mutta varovasti ettei kierteet nuljaannu. "ei ollu mikään amerikan temppu" SLCK #73
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vinkkejä pajeron vetonivelen irroitukseen | awd | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.03.2008 14:57 |
Rangen nokka-akselin pään pultin momentti? | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.06.2005 20:05 |
Jousen puslat wagoneriin. | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.04.2005 12:56 | |
bj:n jousen holkit | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.03.2005 21:39 | |
lehti jousen kiinnike | hietsu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.12.2004 17:32 |