Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.05.2006, 17:53
sössökoski sössökoski ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.06
Sijainti: Myrskylä
Viestit: 50
Perusasetus

Johan sitä army sisukin kotiutui. Mukavaa oli! Tuli ainakin opeteltua vinssaamista ihan tosissaan!!! Kiitokset mukavasta seurasta kaikille paikalle vaivautuneille.
Jäi pari lentävää lausetta mieleen: Kato laavu...humps ojassa ollaan ja tietenkin HYVIN SÄ VEDÄT!!!


Edited by - sössökoski on 13/05/2006 18:56:07

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etelä-Suomen OffRoad ry tiedottaa Ex_inkkari Chit-Chat 2 29.06.2006 17:44
Etelä-Suomen OffRoad ry aktiivisena Ex_inkkari Chit-Chat 7 09.05.2006 10:52
Ajopäivä Etelä-Suomen OffRoad ry Ex_inkkari Tapahtumat 14 02.05.2006 14:28
Etelä-Suomen OffRoad ry Ex_inkkari Chit-Chat 12 28.04.2006 15:24
etelä-suomen ajo-alueita? Chit-Chat 15 11.04.2005 16:03


Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).