![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos kisamatkoille Ruåttiin tahi Norjaan tarvitaan E- kortillista SELVÄÄ kuskia niin eikun soittoa. Numerohan on tiedossa. Voin ottaa omat eväät.. (kun kosteista en välitä) <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> <h3>Just..</h3> Edited by - 4x4lucifer74 on 13/05/2006 13:05:00
|