Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.05.2006, 08:15
Teukka Teukka ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.05
Sijainti: Kajaani, Finland
Viestit: 1.310
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote: Katsotaans mitä poliisi tädit/sedät sanoo kun 15vuotiasmarssii tiskille 3:n oman ja 4:n rinnakkaislupa hakemuksen kanssa
Riippuu perusteluistasi, ja kuulutko ampumaseuraan, vai löytyykö metsästyskorttia. Ja jos asut "naapurikunnassa" nii asiat hoituu kuulemma helpommalla..<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
Tuolla ampumaseuraan kuulumisella ei oo mitään merkitystä luvan saamisen kannalta. Se on vaan yleinen harhaluulo että pitää kuulua seuraan jos haluaa pistoolille luvan, näin ei ole. Halikolle&kiväärille saa myöskin luvan kuulumatta seuraan tai omistamatta metsästyskorttia. Tietysti pitkälle aseelle saa perustelematta luvan jos omistaa metsästyskortin. Ja tätä ei oo kuultu isän siskon veljen sänkykaverin kaiman pojalta vaan olen itse hakenut 22&9mm luvat kuulumatta seuraan!!!


Teukka

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:45 (GMT +2).