Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 08.05.2006, 10:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

On ittellä menosssa juuri -89 Taro 4x4 2,4l (hilux) dsl turbotus. Turbo on jo kiinni ja pakosarjaa juuri väännetään. Sitten on vielä edessä välijäähdyttimen sommittelu etumaskiin ja tubon painemittarin asentaminen mittaristoon.

Eipä siinä ainakaan asennusvaiheessa vaikeuksia ollut. Tilaa löytyi konehuoneesta hyvin ja öljyn lähto ja paluu reijätkin löytyi helposti lohkon kyljestä.
Hieman jouduttiin customoimaan pakosarjan putkistoa, mutta kyllä se sujui perus mig-hitsin ja hiomalaikkojan kanssa.

Täytyy myöntää, että itse olen ollut lähinnä vierestä katsojan roolissa kun ollaan tallilla väännetty. Joten en pysty antamaan erityisen tarkkoja tietoja koskien asennusta.

Tehoa ollaan kaavailtu, että pitäisi sellaiset +35 tulla maltillisilla paineilla (joku 0,4baaria). Eli kaiken jälkeen pitäisi kärrystä löytyä sen tehtaan 83hv sijaan joku 120.

Vähän jännittää mitä nuo leimamiehet sitten sanovat konttorilla. Voi kertoa lisää kun olen asemalla käynyt. Eli joskus tässä kesällä. Käsittääkseni tarvii vain todistaa, että mallin päästöt ja teho ei ole ylittänyt sitä säädettyä prosenttia, jota nyt en muista.


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turboa hj:hin Tekniikka & Jutustelu 6 17.02.2008 19:29
M: 2 turboa ja hukkaportti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.02.2008 22:55
Hiluxiin 33*12,5*15 (how to) Tekniikka & Jutustelu 3 17.11.2007 20:57
Kaksi turboa? -teemu Tekniikka & Jutustelu 25 10.11.2007 17:28
Turboa G:hen pee Tekniikka & Jutustelu 3 25.06.2006 22:39


Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).