![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
omasta puolestani kuittasin ton Suursyömärin heittämän "hölisijät" myös pienellä summalla. ja seuraava uhri:Tiipe raotas patrollin tarakalla olevaa kassakaappia keräyksen hyväksi!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> . . . . . Edited by - jjtp on 13/05/2006 20:16:25
|