![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#24
|
||||
|
||||
|
Kävin katsastamassa, montako meni metsään!!
Ennakkoon ilmoittautuneita oli 17 ja paikalla oli 12-15 autoa + ne pari jotka tuli vastaan pois ajaessani 10.30 aikoihin!!! Jouduin lähtemään töitä tekemään (jonkun on pakko nekin tehdä <img src=/smiley/lol.gif border=0 align=middle> )!! FJDC #1 !!! Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! Edited by - JAMANT on 06/05/2006 11:40:21 |
| Luokat |
| kulmakorpi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulmassa ajellaan 24.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 25.05.2008 19:42 |
| Ajellaan hauholla 30.6 | kaitsu | Tapahtumat | 8 | 03.07.2007 06:09 |
| Lyttylässä porin kupeessa ajellaan 28.4 | toytoy | Tapahtumat | 18 | 28.04.2007 19:39 |
| Lyttylässä ajellaan 14.4 | toytoy | Tapahtumat | 15 | 14.04.2007 22:55 |
| Kulmakorvessa ajellaan taasen lauantaina 16.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 46 | 25.09.2006 21:10 |