![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Hyvä volttimittari on sellainen missä on riittävän tarkka asteikko. itse mittaria ostaessani en katso hintaa vaan sitä että voin lukea mittaria vähintään kymmenyksen tarkuudella. semmosia mittareita on aika vaikea löytää. ja maksavatkin perkeleet. itse pidän aina harrastuksessa mukana yleismittaria. sillä selviää aina jos sitä osaa tulkita oikein. mistäkö niitä löytää käy aditassa tai jossin vastaavassa alan liikkeessä. omani olen ostanut yleiselektroniikasta stadista.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:fordin mittari | mauno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.01.2007 11:28 |
| GR:n Mittari | viikinki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.08.2006 07:50 |
| Bensa mittari ( Gaz) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.11.2005 17:39 |
| ampeeri mittari bj | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.06.2005 10:36 | |
| mittari heitto | tiipe | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.08.2003 13:08 |