Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.05.2006, 19:57
offbros offbros ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.12.04
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 168
Perusasetus

Hyvä volttimittari on sellainen missä on riittävän tarkka asteikko. itse mittaria ostaessani en katso hintaa vaan sitä että voin lukea mittaria vähintään kymmenyksen tarkuudella. semmosia mittareita on aika vaikea löytää. ja maksavatkin perkeleet. itse pidän aina harrastuksessa mukana yleismittaria. sillä selviää aina jos sitä osaa tulkita oikein. mistäkö niitä löytää käy aditassa tai jossin vastaavassa alan liikkeessä. omani olen ostanut yleiselektroniikasta stadista.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:fordin mittari mauno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.01.2007 11:28
GR:n Mittari viikinki Tekniikka & Jutustelu 3 31.08.2006 07:50
Bensa mittari ( Gaz) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 4 20.11.2005 17:39
ampeeri mittari bj Tekniikka & Jutustelu 5 26.06.2005 10:36
mittari heitto tiipe Tekniikka & Jutustelu 0 06.08.2003 13:08


Sivu luotu: 22:07 (GMT +2).