![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lusifer kyseli uusimman reitin leveyttä niin kerrotaan nyt, että siellä on pari ahdasta puunväliä mutta ainakin Dumpo niistä mahtu ja jäi vielä ilmaa valiinkin. Muuten reittit on viime syksystä talven mittaan leventyneet joten kyllä siellä pikupillakin pitäisi mahtua. Tuppaahan tuo Turunväyläkin käymään kapeaksi jos riittävän kovaa ajaa, mutta Kulmiksen metsäajoreittejä ei kuulemma saa liian leveiksi ja suoriksi tehdä sillä muuten ajamisessa ei ole enää haastetta. Jollei reitiltä muuten haastetta löydy niin onneksi siellä ainakin on niitä "lutakoita" jonne Uakkeri ja kumppanit voivat ajopelinsä upottaa nyt kun taas routakin on parahiksi lauantaihin mennessä varmaankin jo sulanut :-))
|
| Luokat |
| kulmakorpi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulmassa ajellaan 24.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 25.05.2008 19:42 |
| Ajellaan hauholla 30.6 | kaitsu | Tapahtumat | 8 | 03.07.2007 06:09 |
| Lyttylässä porin kupeessa ajellaan 28.4 | toytoy | Tapahtumat | 18 | 28.04.2007 19:39 |
| Lyttylässä ajellaan 14.4 | toytoy | Tapahtumat | 15 | 14.04.2007 22:55 |
| Kulmakorvessa ajellaan taasen lauantaina 16.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 46 | 25.09.2006 21:10 |