Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 02.05.2006, 17:54
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lusifer kyseli uusimman reitin leveyttä niin kerrotaan nyt, että siellä on pari ahdasta puunväliä mutta ainakin Dumpo niistä mahtu ja jäi vielä ilmaa valiinkin. Muuten reittit on viime syksystä talven mittaan leventyneet joten kyllä siellä pikupillakin pitäisi mahtua. Tuppaahan tuo Turunväyläkin käymään kapeaksi jos riittävän kovaa ajaa, mutta Kulmiksen metsäajoreittejä ei kuulemma saa liian leveiksi ja suoriksi tehdä sillä muuten ajamisessa ei ole enää haastetta. Jollei reitiltä muuten haastetta löydy niin onneksi siellä ainakin on niitä "lutakoita" jonne Uakkeri ja kumppanit voivat ajopelinsä upottaa nyt kun taas routakin on parahiksi lauantaihin mennessä varmaankin jo sulanut :-))

Vastaa lainaten
 

Luokat
kulmakorpi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulmassa ajellaan 24.5. Byrocrat Tapahtumat 12 25.05.2008 19:42
Ajellaan hauholla 30.6 kaitsu Tapahtumat 8 03.07.2007 06:09
Lyttylässä porin kupeessa ajellaan 28.4 toytoy Tapahtumat 18 28.04.2007 19:39
Lyttylässä ajellaan 14.4 toytoy Tapahtumat 15 14.04.2007 22:55
Kulmakorvessa ajellaan taasen lauantaina 16.9. Byrocrat Tapahtumat 46 25.09.2006 21:10


Sivu luotu: 15:05 (GMT +2).