Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.04.2006, 23:06
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Tunkki alle, pyörä ilmaan, ote ylhäältä ja alhaalta, jos väljää tuntuu niin sitten ainakin on joko pyöränlaakereissa tai olkatappien laakereissa väljää. Älä sitten jätä sormia väliin kun tippuu tunkilta voimakkaiden ravisteluliikkeiden johdosta.
Taikka sitten raidetanko ja/tai ohjausvarsi irti. Ei saa "itsestään" kääntyä puolelta toiselle, vaan pitää olla vastusta. Säätö fiilispohjalta, ei saa olla niin tiukka että joutuu esim kahdella kädellä kääntämään ennenkuin liikkuu. Vähän huono tuota on määritellä.. Tai sitten ihan kalavaa'alla mittaa ohjekirjan mukaan. Tähän vois joku osata arvojakin ja säätöohjeita antaa tarkemmin, jos tietäis mistä autosta on kyse..

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin olkatapin laakerit pikkujussi Tekniikka & Jutustelu 28 13.01.2010 20:10
Olkatapin vaihto pkarlstedt Tekniikka & Jutustelu 14 21.04.2007 20:10
BJ:n PTO:n laakerit Eskimo Tekniikka & Jutustelu 1 01.03.2007 12:45
HJ60 Olkatapin laakerin mitat juhasiren Tekniikka & Jutustelu 12 26.01.2007 20:01
Olkatapin vaihto (vw lt 45) jansku Tekniikka & Jutustelu 4 27.10.2006 19:53


Sivu luotu: 10:19 (GMT +2).