Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.04.2006, 09:22
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Olet aivan oikeassa, koneistus tulee varmasti vasta sitten kun perä on hitsattu. Tarkoitin sitä että jos hitsaa toiselle puolelle putkea pelkästään niin varmasti vetää kieroon. Jos ei muuta konstia ole niin silloin mielestäni kannattaa hitsata myös vastapuolelle "vasta vetoa". Yksi konsti on sellainen että akseliputkeen laitetaan kumpaankin päähän ja keskelle holkit. Holkkien läpi työnnetään suora putki josta näkyy läpi saakka.Holkit pitää olla sopivan tarkat. Samalla kun akseliputkea hitsataan, tähystetään silmämääräisesti läpimenevän putken läpi. Jos akseliputki alkaa vääntyä niin sen huomaa silmällä ja pyörittelemällä. Silloin vaan vastapuolelle saumaa vedon kompensoimiseksi. Tämä siis opittua vanhoilta veneguruilta potkuriakselihommista. Voi varmaan soveltaa myös autoilun ihmeelliseen maailmaan.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Lj takavetarit + akseliputki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.10.2007 17:19
MYYTY KössiKenguru O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.09.2007 15:41
patrollin jarrusatulat toyota taka-akseliin jjtp Tekniikka & Jutustelu 2 24.04.2005 08:49
M: toyota bj taka akseli mikkot O/M/V Muut 0 16.12.2004 17:28
Kiero jarrulevy HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 13 14.08.2004 11:43


Sivu luotu: 12:08 (GMT +2).