Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.04.2006, 11:53
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

Tilanteen normaalius riippuu öljyn määrästä. Sumuna sitä sieltä tulee kuluneessa koneessa jonkinverran ja sammuksissa tuo sumussa oleva öljy voi tiivistyä johonkin mutkaan ja muutama tippa tulla ihan nesteenäkin, mutta jos koneen käydessä sieltä tulee ihan öljyä niin veikkaus että männänrenkaat finaalissa vähintään tai sit öljyn railakas ylitäyttö. (Oletus auto vaakasuorassa).
Lisääntyykö moottoriöljyn määrä ajossa? Joutuuko jäähdytysvettä lisäämään alituiseen? Onko polttoaineenkulutus kulkupuoleen nähden kunnossa?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rover 2,5 Tdi huohottaa rajusti Aki74 Tekniikka & Jutustelu 6 17.03.2008 05:25
huohottaa öljytikunreijästä, normaalia? radia Tekniikka & Jutustelu 10 08.07.2006 23:48
läjä 10-r15 okeman82 Tekniikka & Jutustelu 9 12.05.2006 04:41
TLC "läjä" Tekniikka & Jutustelu 6 14.02.2006 15:25
läjä(?) TLC 70 2LT lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 7 29.01.2005 15:03


Sivu luotu: 21:22 (GMT +2).