![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tilanteen normaalius riippuu öljyn määrästä. Sumuna sitä sieltä tulee kuluneessa koneessa jonkinverran ja sammuksissa tuo sumussa oleva öljy voi tiivistyä johonkin mutkaan ja muutama tippa tulla ihan nesteenäkin, mutta jos koneen käydessä sieltä tulee ihan öljyä niin veikkaus että männänrenkaat finaalissa vähintään tai sit öljyn railakas ylitäyttö. (Oletus auto vaakasuorassa). Lisääntyykö moottoriöljyn määrä ajossa? Joutuuko jäähdytysvettä lisäämään alituiseen? Onko polttoaineenkulutus kulkupuoleen nähden kunnossa?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rover 2,5 Tdi huohottaa rajusti | Aki74 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.03.2008 05:25 |
| huohottaa öljytikunreijästä, normaalia? | radia | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 08.07.2006 23:48 |
| läjä 10-r15 | okeman82 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.05.2006 04:41 |
| TLC "läjä" | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.02.2006 15:25 | |
| läjä(?) TLC 70 2LT | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.01.2005 15:03 |