![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Meillä oli paketti autossa viimeiset vuodet mittarin vaijeri poikki eikä kukaan sitä vaihtanut. No problems kats asemalla. Isopyöräisessä maasturissa tulee tietysti helpommin mieleen tarkistaa mittaria. Samassa pakussa oli sammuttimen solenoidi rikki, eli piti sammuttaa vaihteella. Ei sekään haitannut.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mittarin ruuvausta merkkiliikkeessä? | Eskimo | Chit-Chat | 12 | 13.03.2008 13:41 |
| hilun mittarin pohjat | j1s | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.09.2007 19:24 |
| Mittarin ruuvausta | nettijussi | Linkit | 11 | 23.12.2006 11:36 |
| Mittarin näyttövirheen korjaus? | Vihavainen | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.10.2006 10:13 |
| patrollin mittarin kytkennät | american | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2006 13:32 |