![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Moro! Juu ei ollu tehty reikää kontin pohjaan..Pitää ottaa tankki irti muutenkin kun vuotaa pikkasen anturilaipan kohdalta. Vois samalla tehdä luukun peräkonttiin vastaisuuden varalle ja mistäpä sitä tietää tarviiko alkaa pumppua vaihtamaan vaikka kesken reissun ni onpahan sekin valmiiksi. Millähän sen laipanputken joka oletettavasti on ruostunu puhki nii sais korjattua...? Tinaamallako? ___________________________ RR 3.5 EFi V8 -89 Toimiva?? HJ 60 -83pitkän kuusen rojekti..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyvin menee mutta menköön! | repoort | Chit-Chat | 8 | 16.11.2007 11:08 |
| O: Bensaa tai moottoripetroolia | dieselmoottori | O/M/V Muut | 2 | 08.03.2007 18:31 |
| Kohtuu halpaa bensaa Treella... | veejii | Chit-Chat | 9 | 12.01.2006 21:00 |
| 95 vai 98 bensaa? | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 22.10.2003 06:15 |
| Mitä bensaa? | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 02.01.2003 20:33 | |