Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2006, 12:26
Tikru75 Tikru75 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.05
Sijainti: Kajaani, Finland.
Viestit: 486
Perusasetus


Moro!

Juu ei ollu tehty reikää kontin pohjaan..Pitää ottaa tankki irti muutenkin kun vuotaa pikkasen anturilaipan kohdalta. Vois samalla tehdä luukun peräkonttiin vastaisuuden varalle ja mistäpä sitä tietää tarviiko alkaa pumppua vaihtamaan vaikka kesken reissun ni onpahan sekin valmiiksi.

Millähän sen laipanputken joka oletettavasti on ruostunu puhki nii sais korjattua...? Tinaamallako?

___________________________
RR 3.5 EFi V8 -89 Toimiva??
HJ 60 -83pitkän kuusen rojekti..

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyvin menee mutta menköön! repoort Chit-Chat 8 16.11.2007 11:08
O: Bensaa tai moottoripetroolia dieselmoottori O/M/V Muut 2 08.03.2007 18:31
Kohtuu halpaa bensaa Treella... veejii Chit-Chat 9 12.01.2006 21:00
95 vai 98 bensaa? Mäddi Vuosimallit 1984-1996 5 22.10.2003 06:15
Mitä bensaa? Vuosimallit 1968-1982 2 02.01.2003 20:33


Sivu luotu: 10:34 (GMT +2).