Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2006, 11:07
JakeHammer JakeHammer ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.04
Sijainti: Nastola, Finland.
Viestit: 969
Perusasetus

Njoo, mutta CRT tykki on kyllä niin iso kapistus, että sitä en ensimmäisenä lähtis suosittelemaan telkkarin korvaajaksi. Saattaapi hellasärökin iskeä!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Ei kait kukaan LCD tykkiä(proju)kään osta 10 vuodeksi. Kyllä ne on enemmän harrastajien laitteita, ja he haluavat myös päivittää laitteistoaan.

Summa summarum; osta tavallinen CRTtöllö!<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

HAMMERPOWER RULES!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
RVS Technology - onko kokemuksia? Tekniikka & Jutustelu 31 17.05.2019 03:42
onko kokemuksia MB Sprintteristä? VonLeka Chit-Chat 7 10.05.2006 10:59
Onko minkälaisia kokemuksia bj-45:sta Tekniikka & Jutustelu 7 31.05.2005 09:03
onko hj-60 kytkimestä kokemuksia ttapio Tekniikka & Jutustelu 7 26.05.2005 11:06
Onko kokemuksia: GARMIN 60C ttimonen Tekniikka & Jutustelu 30 12.09.2004 19:14


Sivu luotu: 18:11 (GMT +2).