![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ne putket poistavat ilmat tankin ylimmäisistä kuhmuroista, eli ei se nyt niin paljoa haittaa jos yhden tukkii, tankkia ei vaan saa yhtä täyteen kuin aiemmin. Minua epäilyttävät kyllä nuo tamppaustelinemaalit. Kokeile vaikka jollekin pellinpalalle että liukeneeko kuivuttuaan polttoaineeseen. Tosin kaipa kunnollisilla pohjatöillä (esim. hiekkapuhallus) voivat nekin toimia.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ: n tankin kytkentä | puskajussi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.11.2007 20:41 |
| Hj-61 tankin huohottimet | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.07.2007 15:09 |
| Tankin kiinnityksestä. | Latekki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.01.2007 14:19 |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| Tankin sijoitus | Mörkö | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.02.2005 14:27 |