Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.04.2006, 17:15
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Ne putket poistavat ilmat tankin ylimmäisistä kuhmuroista, eli ei se nyt niin paljoa haittaa jos yhden tukkii, tankkia ei vaan saa yhtä täyteen kuin aiemmin.

Minua epäilyttävät kyllä nuo tamppaustelinemaalit. Kokeile vaikka jollekin pellinpalalle että liukeneeko kuivuttuaan polttoaineeseen. Tosin kaipa kunnollisilla pohjatöillä (esim. hiekkapuhallus) voivat nekin toimia.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ: n tankin kytkentä puskajussi Tekniikka & Jutustelu 5 20.11.2007 20:41
Hj-61 tankin huohottimet TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2007 15:09
Tankin kiinnityksestä. Latekki Tekniikka & Jutustelu 3 14.01.2007 14:19
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
Tankin sijoitus Mörkö Tekniikka & Jutustelu 1 19.02.2005 14:27


Sivu luotu: 00:29 (GMT +2).