Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 10.04.2006, 21:47
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
quote:
vihnu kun menee vaikeeksi. Mitenkäs onko syliterit saman kokoiset että eihän kiertokangilla ole tehty tuota kuutio eroa. Niinkuin näissä rapeissa ranskalaisissa esim pösöissä on tehty niin.

Vai onko ne ihan syliteri eroilla, niin että jos käykös syliterit ja kannet sitten päikseen jos vaihtaa?

Yrittää tässä nyt sitten päästä halvalla ja helpolla
Vaikka kuinka vaihtelis kierokankia vaikka mistä koneesta niin iskutilavuus säilyy samana,puristukset muuttuu kyllä riippuen kombinaation toimivuudesta.
Iskunpituudella eli kampiakselilla saa lisää iskutilavuutta.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turbo koneen vaihto jami63 Tekniikka & Jutustelu 3 05.04.2006 20:32
GMC s15 koneen vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 11.02.2005 16:45
Suzuki ja koneen vaihto jyenin Tekniikka & Jutustelu 1 18.01.2005 08:30
Suskan koneen vaihto kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 20 27.10.2003 22:47
lj:n koneen vaihto arska4x4 Tekniikka & Jutustelu 3 27.10.2003 19:45


Sivu luotu: 16:27 (GMT +2).