Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.04.2006, 06:47
PL:n Avatar
PL PL ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.08.05
Sijainti: Mertie, Finland.
Viestit: 553
Perusasetus

Mä olen käyttäny LEM nimistä sitruunapohjaista painepesu tiivisteainetta kaikissa laitteissa.
Saatavuus on vaan vähän vaikeeta,K-Maatalous Rautakauppa ainakin myy.10 litran astiasta tulee
n.40litraa valmista pesuainetta riippuen vähän koneiden likaisuudesta.Kuuman veden kanssa erittäin tehokasta.

"Pelimies vetää kelillä ku kelillä"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vanteet hakusessa Hilari Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2008 20:23
"O" KOMPRESSORI OIS HAKUSESSA jk79 O/M/V Muut 1 17.09.2007 06:33
eka maasturi hakusessa!!! haapja Tekniikka & Jutustelu 17 11.10.2006 10:37
Kierrejouset hakusessa SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 05.10.2006 21:33
Haku hakusessa Chit-Chat 3 13.05.2006 16:28


Sivu luotu: 15:28 (GMT +2).