![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Mä en kyllä suoraan sanottuna oo mikään specialisti tuossa itsarin suunnittelussa vaikka kait yhdellä sun toisella semmonen vaihtoehto päässä kummitteleekin,paremminki oon aina yrittäny mietittiä miten tästä maanpäällisestä vaelluksesta selvitään mahdollisimman helposti ja miellyttävästi
No mutta kuitenki tommonen rekankans yhteen töräyttäminen taitaa olla aika huono optio jos ajattelee rekan kuskin kannalta samoin ku sattumalta velipoika ajaa noita junia niin kuulemma siinä on ihan tarpeeksi tramatiikkaa ku käy hirviä yms. metsän eläviä raapimassa veturin keulasta..My Toyota is Fantastic <img src=/smiley/buttrock.gif border=0 align=middle> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Missäs päin BJ...n | Hippo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.01.2006 01:54 |
| mottia tänne päin | O/M/V Muut | 18 | 27.02.2005 20:14 | |
| Miten päin olet? | Hippiäinen | Kysy MäIteltä | 8 | 24.01.2004 18:09 |
| K: Suskamiehiä Oulussa päin? | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.12.2003 19:04 |