Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 08.04.2006, 22:10
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.345
Perusasetus

Mä en kyllä suoraan sanottuna oo mikään specialisti tuossa itsarin suunnittelussa vaikka kait yhdellä sun toisella semmonen vaihtoehto päässä kummitteleekin,paremminki oon aina yrittäny mietittiä miten tästä maanpäällisestä vaelluksesta selvitään mahdollisimman helposti ja miellyttävästiNo mutta kuitenki tommonen rekankans yhteen töräyttäminen taitaa olla aika huono optio jos ajattelee rekan kuskin kannalta samoin ku sattumalta velipoika ajaa noita junia niin kuulemma siinä on ihan tarpeeksi tramatiikkaa ku käy hirviä yms. metsän eläviä raapimassa veturin keulasta..

My Toyota is Fantastic <img src=/smiley/buttrock.gif border=0 align=middle>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Missäs päin BJ...n Hippo Tekniikka & Jutustelu 6 02.01.2006 01:54
mottia tänne päin O/M/V Muut 18 27.02.2005 20:14
Miten päin olet? Hippiäinen Kysy MäIteltä 8 24.01.2004 18:09
K: Suskamiehiä Oulussa päin? ttimonen Tekniikka & Jutustelu 0 11.12.2003 19:04


Sivu luotu: 09:15 (GMT +2).