![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kävin Denniasta kysymässä vakuutuksia defeen ja tantta laski siinä tarjouksen ja oli onneton pistänyt hlöauton tariffien perusteella, korjas tilanteen ja maksu nousi hlöautoon nähden 50 euroa, eli riippuu paljon yhtiöstä kumpi vaihtoehto on halvempi. Fenniassa vakuutusmaksun suuruuteen vaikutti moottorintilavuus sekä paino...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ymmärsinkö väärin jos kysyn Tarviiko kaikki n1g luokan ajoneuvot 80 lätkän?
Ja yleensäkkin mitä hytyjä sain kun katsastin n1g:si? Viimeksi muokannut j1s : 15.02.2009 15:08 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
tarvii ku se on paketti auto ja tointaa aina vakuutusta tehdessä ilmottaa jos kyseinen kikotin on paku ku tekeevät muute henkilö kuljetin paprut
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
nii ja n1g:ssä on korotus vara 150mm muissa muistaakseni 75mm
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jos sulla on nyt N1 ja muutoskatsastat sen N1G:ksi niin ei tarvita lätkää jos sitä ei ole ollut aiemminkaan.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
taitaa lätkä tulla n1g luokan vermeeseen jos ajoneuvon omamassa ylittää 1800 kg. kun rekisteröintikatsatin omaa kevennettyä hiluxia niin ekalla kerralla massa oli hiukan yli 1800kg, inssi rupes uhkailemaan 80 lätkällä niin minä vastaavasti uhkailin kevennyksellä. massiivisen kevennyksen jälkeen painoa jäi 1780kg, eli ei lätkää.
vakuutusmaksuista en muista että tuliko siinä muutosta, voi olla että tein vakuutuksen jo suoraan n1g |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vakuutuksista & tulitöistä | tttreg | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.09.2005 21:17 |
| vakuutuksista.. | Grassis | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.03.2004 19:54 |