![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Toi original & standard rengaskoot on kyllä aika erikoiset.. Jokin oikea mitta +5% vierinnän sijaan vois olla parempi. Sitten standardissa kelpaa suurimmaksi rengaskooksi suzukissa 30", rangessa 32", portaalivolvossa 35". Olisiko tähänkin joku yksinkertaisempi selitys? Stanussa noi moottorinvaihtosäännöt muuten sulkee pois esim dieselöidyn rangen (kasin tilalle 4-sylinterinen diesel) Noihin rengashommiin olis kyllä kiva olla jokin parempi keino, kuin mittanauha. Lista jossa näkyy rengaskoko ja alin luokka mihin sillä pääsee? Tietty pinnatut on vieläkin vähän kokomerkintäänsä suurempia, mutta haittaako se oikeasti ketään? -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysymyksiä HJ-45:stä | burton | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2009 16:04 |
| 2LT-II kysymyksiä | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.08.2006 13:15 |
| Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
| 10.7 FIN, Hankasalmi (trial CUP) ??? | oola | Tapahtumat | 2 | 11.07.2004 09:00 |
| Kysymyksiä 86:sta | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 15.10.2002 09:02 | |