Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.04.2006, 07:52
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Joo,jos sääntöjä aletaan tekemään autojen mukaan,se on loputon tie.
Aina on joku jonka auto ei ole kumminkaan sääntöjen mukainen.

Itse ajan Trial sarjaa Standard luokassa Suzukilla ja auto on rakennettu sääntökirjan mukaan neljän vuoden aikana.En kyllä aja tieajoa yhtään,vaan auto katsastetaan joka vuosi vain kilpailukäytön takia.
Kaudeksi 2007 on tallissa odottamassa ProModified luokkaan tuleva auto ja siinäkin on vielä rakentamista että saa hyväksyttyä ProModified luokkaan.(penkit,vöitten kiinnitykset,käsijarru...)
Tuo katsastusjuttu. Miksi auton pitää olla virallisesti katsastettu, jotta pääsee johonkin luokkaan.
Sama suunnistuskilpailuissa. Katsastushan ei muuta autoa miksikään. Mulla Jeeppi olisi helposti
katsastettavissa tieliikenteeseen. Mutta 6000€ veroja + vuosittaiset katsastusmaksut vain siksi,
että pääsisi luokkaan, johon auto kuuluu tuntuu turhan kalliilta.

Just do it!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
2LT-II kysymyksiä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 15 14.08.2006 13:15
Korinvaihto ja trial. RST Tekniikka & Jutustelu 5 15.01.2006 22:33
10.7 FIN, Hankasalmi (trial CUP) ??? oola Tapahtumat 2 11.07.2004 09:00
Kysymyksiä 86:sta Vuosimallit 1984-1996 0 15.10.2002 09:02


Sivu luotu: 16:36 (GMT +2).